Voor onze klant Dichtbij Makelaardij hebben wij naast het ontwikkelen van een complete website ook de klant blij gemaakt met het ontwerpen en ontwikkelen van zijn huisstijl en identiteit en al zijn promotiemateriaal. Van visitekaartje tot verkoopbord, van promotieflyer tot een grote promotieactie op een reclamezuil langs de A20.

Huisstijl & identiteit voor Dichtbij Makelaardij

Een goede huisstijl zorgt voor een herkenbaar en onmisbaar uiterlijk. Het geeft visueel weer waar de onderneming voor staat. Consistentie is hierbij een must. De website van Dichtbij Makelaardij heeft een fris, modern en opvallend uiterlijk. De magentakleur komt zelden terug in huisstijlen bij makelaars, zo onderscheidt Dichtbij Makelaardij zich van de concurrentie en zorgt het voor herkenbaarheid bij de potentiële klant.

Complete website voor Dichtbij Makelaardij

De bouw van websites baseren wij op de wensen van de klant. Voor Dichtbij Makelaardij hebben wij goed gekeken naar de wensen en behoeften voor een makelaarswebsite. We hebben een koppeling gemaakt met het CRM systeem Real Works. Dit is een CRM systeem speciaal ontwikkeld voor makelaars en vastgoedbeheerders. Een goede website spoort bezoekers aan tot actie. We hebben een functie toegevoegd die de mogelijkheid biedt voor bezoekers van de website om direct te reageren op aangeboden huizen middels verschillende formulieren. Ook hebben we op de website van Dichtbij Makelaardij een koppeling geïntegreerd met Avix. Met deze lead tool kunnen contactgegevens van potentiële klanten eenvoudig worden verzameld door woningzoekenden een gratis woningwaarderapport aan te bieden. Daarnaast is de website voorzien van een chatfunctie dat de mogelijkheid biedt direct te antwoorden op vragen van potentiële klanten.

Promotiemateriaal voor Dichtbij Makelaardij

Naast een sterke identiteit, is het ook van belang om goed zichtbaar te zijn in de buurt van klanten, zowel online als offline. We hebben online reclamebanners ontworpen en advertenties gemaakt voor de sociale media kanalen en Google. Voor de offline marketing van Dichtbij Makelaardij hebben wij promotieflyers en verkoopborden ontworpen waarin de huisstijl naar voren komt en een grote reclamezuil verzorgd langs de A20. Zo is Dichtbij Makelaardij elke dag zichtbaar voor duizenden automobilisten.