Adverteren met Digital Out of Home advertenties

Marketing is meer dan alleen een krantenartikel in het plaatselijk blad. Zeker in de huidige woningmarkt, is het van groot belang jouw makelaardij te onderscheiden van de concurrentie. Als makelaar wil je naamsbekendheid creëren en een reputatie opbouwen in jouw werkgebied. In dit artikel lees je meer over een innovatieve manier om jouw doelgroep te bereiken.

Buitenreclame is tegenwoordig veel makkelijker. Wij bieden een platform waarbij je realtime je advertentie kunt laten verschijnen op digitale schermen in jouw werkgebied. Je kunt zelf je budget bepalen en al starten voor enkele tientjes per maand.

Je bepaalt zelf waar, wanneer en hoe lang jouw digitale advertenties zichtbaar zijn op de schermen. Het programma biedt zelfs de mogelijkheid rekening te houden met factoren zoals weer, drukte, verkeer etc. Zo wordt de waarde van jouw campagne verhoogd.

Als makelaar kun je nu slim inspelen op de ontwikkeling in de buurt en de locatie van je advertentie laten afhangen van een postcode. Denk bijvoorbeeld aan een korte video met alle huizen die in een straal van 1 km rondom de abri te koop zijn. Of een advertentie waarop de gemiddelde stijging van de huizenprijzen in de buurt genoemd wordt en jij succesvol 3 huizen hebt verkocht. In een andere wijk laat je dan natuurlijk een andere advertentie zien.

Dit is een makkelijke en innovatieve manier om je doelgroep te bereiken, naamsbekendheid te creëren en een reputatie opbouwen in jouw werkgebied. Wij helpen je met het ontwerpen van de advertenties en zetten de campagne voor je op zodat je er verder geen omkijk naar hebt. Via het account op het platform heb je zelf altijd inzage tot de campagne. Samen zorgen wij ervoor dat je binnenkort overal zichtbaar bent in jouw werkgebied.